måndag 31 mars 2014

Min födelsedag

Vill ännu en gång tacka för all uppvaktning jag fick på min födelsedag. Ni är guld värda vartenda en av er som förgyllde den tillsammans med mig. Hade en jättefin dag.
Det enda som fattades var att få dela tårtan med min älskade far då vi fyller år på samma dag.
Jag hoppas att nästa år får jag kanske göra det med dig.

Jag starta på bästa tänkbara vis med frukost på sängen, fick pannkakor och en resväska av Daniel.
Fick även en sjukt vacker pälsjacka av mannen, farmor Elsa och Sven. Av familjen fick jag en trädgårdsbok, skålar och köksgrejor. Fick några vackra blommor, te och vin av mina bästa arbetskollegor. Fick finaste pippitröjan av bästisen Sabina.
 Kvällen avslutades på Elysée med min fantastiska älskling. <3
Inom kort ska jag även fira i efterskott med andra halvan av släkten. Får fylla i mer i inlägget efter det.






Denna räkmacka har varit min frukost, lunch och middag några gånger. Finns ju tyvärr ingen Pölseman på Caroli så har byttat ut dem röda till ICA:as RÄKMACKA. Jäkligt fin och man blir proppmätt. Lunchen på min dag blev en härlig Reekmacka såklart! 



God mat och romantiskt på Elysée, jäklar vad såser man fick! Rekommenderar verkligen deras fondue!



Tack för en fantastisk dag! Kärlek till er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar