fredag 6 december 2013

Fler Goodiebags!

Har jag sagt att jag älskar Goodiebags?! Var på Caroli förra veckan och handla för lite över 500kr och då fick man en Goodiebag med allt detta fina som du ser nedan plus en massa rabatterbjudanden som kommer till användning nästa vecka när jag och D ska shoppa lite och fira hans födelsedag. Har provat kick´s handkräm (blå tuben på bilden) den dofta ljuvligt av nytvättad tvätt typ sköjmedel av nått slag helt ok handcreme. Har även provat Life´s egna Aloe Vera gel som är fantastisk om man bränt sig, fått ett sår eller insektsbet. Även Life´s Bodybutter apelsin/lime har jag provat den är bra men faller inte mig i doften tyvärr bra återfuktare dock. Skriver lite mer om produkterna sen om där är någon av proverna som är värt att nämna. 


I oktober var jag på den Skandinaviska fackmässan för allting naturligt, ekologiskt och egenvård. Här har jag en del att prova och berätta för er. Ni får en tjuvtitt på proverna här nedan mer info om det som är värt att berätta om kommer längre fram.  Något jag varmt rekommenderar nu när det är kallt och läpparna blir torra är Naked Lips cerat har skrivit ett inlägg om dem tidigare men är värt att lyfta fram flera gånger om! Underbara, ekologiska och grymt bra cerat, bättre cerat är svårt att finna! Även en flaska Sambucol är bra att ha hemma i kylen, man kan ta en shot i förebyggande syfte eller om man redan dragit på sig en förkylning. Den godaste är Sambucol med C-vitamin och Zink som gör underverk för immunförsvaret! Kanon nu i Vintertider! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar