lördag 28 december 2013

Julfirande

Nu är det äntligen över för i år all julstress har lagt sig och all julmat och gotte är uppäten nästan i alla fall. Har några torra pepparkakor kvar i julburken och några chokladbitar kvar i kristallskålen. 
Vill passa på att tacka vänner och familj för en fantastik jul utan er vore det inte möjligt, så tack allesammans och tack för alla fina julkort vi fått. 

Efter allt man satt i sig tycker jag det passar bra med att köra en asiatisk vecka. Mer om det och recept får du läsa i nästa inlägg. Tänkte även damma av juicemaskinen och göra lite goda och nyttiga juicer och smoothies var ett tag sedan sist, det är väl så att man har sina perioder då man väljer att leva lite nyttigare och nu efter all julmat vill man precis det. Börja träna och äta hälsosamt. Någon som känner igen sig? Nya nyårslöften kanske? 
2014 ska jag inte ha några löften ska bara leva! Äta gott, öva på min nya spikmatta och skulle även vilja prova på en del Yoga. Damma av träningskorna och stryka träningskläderna och inviga mina nya snabba hörlurar det får jag ta tag i nästa vecka. 
Men tills dess bjuder jag på lite härliga foton från vårt julfirande. 


Julfirande hemma hos oss















Jul på jobb, var uppe hos tomten på Emporia och skänkte julklappar till en insamling. Exakt en sån här kista har vi hemma hos mor. Hon förvarar allt julpynt i den så när jag såg den fick jag många barndomsminne på näthinnan. 





Visste inte att tomten kunde breakdansa?



Julfirande hemma hos fina Linn <3







D och Jag gjorde en 2 kg köttbullar hälften blev som du ser med whisky i, jäkligt gott!



Julafton hos svärföräldrarna 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar