tisdag 14 januari 2014

Nyårsfest med skumpa och hatt!



Eftersom jag var ledig på julafton fick jag äran att jobba på Nyårsafton, sluta kl 16 och D kom och hämta mig sedan körde vi i hundra nittio till hotellet. Vi hade bokat på Baltzar nära och bra till allt och det bästa nära till Hipp där vi skulle skåla in det nya året. Vi visste att hotellet vart fint och att dem hade fin frukost för det var samma hotell som jag boka till oss när vi fira D:s födelsedag.
Efter vi gjort oss i ordning stack vi hem till fina Mia och Henrik på en liten snabb fördrink sedan vart det till att klämma in sig i taxin igen och ner till stan och Hipp. Väl mött av välkomstdrink och ca 170 pers jäklar trodde inte vi skulle vara så många vilken FEST! Och det bästa av allt var det The Great Gatsby tema så fina alla brudar var och ja killarna också fjädrar, pärlor, spets, långa kjolar, korta kjolar, skumpa, hattar, käppar, hängslen, cigarrer och mycket mer. Passa perfekt med det temat till miljön på Hipps ovanvåning.



Maten vart sjukt god och vi dansa och drack som galningar hela Kvällen/natten.Vid tolvslaget gick vi ut till Gustav titta lite korka upp och gick sedan tillbaka till hipp. Riktigt trevligt! Lite senare på natten; Mitt uppe i mitt ese står jag i baren och ska beställa för 50:e gången typ då säger jag nått till killen till vänster, mumlar något, uppfattar ej vad killen säger till mig,  tittar en gång till och säger nej;; men det är ju DU!!! Gissa vem jag står och mumlar med?? jo med Robin Stjernberg! Fan att jag var så full skulle ju tagit ett foto, hoppas jag träffar han fler ggr  :) Klockan 03:30 vingla vi hem till hotellet och glömde natta maten så fulla var vi. På morgonen blev det lite frukost sedan gick vi och lade oss igen, checka ut kl 15:00 haha lagom. Rekommendera verkligen hotel Baltzar bra rum, grymt sköna sängar och fin frukost och jäkla fin service! Efter utcheckningen lufta vi oss en runda ner till TGI Friday på lilla torg. Vart helt ok mat, men får ge det en chans till gilla atmosfären där! Allting gott Slutet gott! Hoppas ni hade ett minst lika gott firande och att ni får ett fantastiskt år!



      Min fina Mr Grey ❤



               GOTT NYTT ÅR !






          God fortsättning önskar vi ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar