fredag 27 september 2013

Lite nytt i sminkväskan!

Iveckan klicka jag hem nya skönhetsprodukter, skulle bara köpa en ny mascara men det vart en del rea så vart bara tvungen att köpa lite mer. Som ni ser på bilden nedan blev det:

1. UNE - All In One, ekologisk mascara som är kanon
2. UNE - Skin echo Consealer, denna var sådär
3. UNE - Kabuki Brush, kompakt och bra borste
4. Carolina Gynning - Go Girl, den doftar väldigt fräscht och sexigt!
5. Isa Dora - ögonskugga Sandy Sky
6. Isa Dora - Wonder Nail Coral
7. Hot makeup Nailpolish Stone och Rumba Berr
8. Tigi- Hårspray Love peace & the planet free ur mind , lite mycket körsbärsdoft men bra spray.
9. Weleda weather and wind cream baby- en baby salva men som fungerar utmärkt till mitt ansiktet som är torr och känslig. Nu när det börjar bli kallt brukar jag få lite torra fläckar här och där i ansiktet och jag har provat både a-kräm olika oljor både havtorn, granatäppleolja och mandelolja inget biter!
Men Weledas babykräm rekommenderar jag verkligen!





1 kommentar:

  1. Akta dej för ftalaterna som finns i parfymen, det är också hormonimiterande, hormonrubbande substanser som skadar.. Härlig blogg, Kram Beata

    SvaraRadera