tisdag 26 november 2013

Köpa ny julklänning?

Ja för det ska hon minsann unna sig. Har de senaste fem åren tagit fram någon gammal trasa från garderoben, vanligtvis har det varit min svarta eller gröna lite stickade klänning och nått år har jag haft en grå klänning. Vet inte varför men har alltid velat ha en röd klänning till julafton, vet inte om jag skulle passat i en men det struntar jag i. I år blir det en röd eller kan tänkas en i vinröd om jag inte hittar en knallröd! Har du någon gång haft samma önskan som mig? Vad brukar du ha på dig på julafton?
Har tittat på en del olika och det är väldigt svårt att välja. Vilken tycker du är finast? Vilken ska jag köpa? Du kanske hittar någon klänning här nedan som du vill köpa ;)

Dem här tre är från H&M 

  

Dem här två är från Lindex, inte alls hel röda men väldigt trevliga och juliga ändå ellerhur?


Dem här två är från MANGO



Dem här tre är från Zara


Får kanske bli några nya underkläder också :) 

Dem här är från Kappahl



Och lite från Lindex








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar