måndag 29 april 2013

Bokrean 28/2-13



I år hade jag bestämt mig för att stå utanför akademibokhandeln kl 7.00 på Emporia. Har alltid beställt mina böcker via nätet och i år ville jag se hur hysteriskt det kan vara live. Men icke tog sovmorgon och jag skulle börja arbeta vid kl 15.00. Kände att jag inte orka åka in till Malmö så tidigt, gå där kanske 1 timme sedan åka hem igen och sedan åter åka in för att arbeta. Tog tåget in, jag var där vid kl 13 och till min förvåning var där hur mycket böcker som helst kvar eller iaf dem jag hade tittat ut. 



Blev en härlig blandning. Räkna lite på vad det skulle ha kostat mig om jag köpt alla böcker till ordinare, kom fram till att jag har sparat ca 1200kr det kallar jag REA! Det enda jag inte kunde hitta var rätt typ av trädgårdsbok/odlingsbok samt ville ha fatt i hälsoböcker. Någon om vitaminer/mineraler örtbok. Som tur är pågår rean ett tag till så får se om det blir någon mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar