måndag 29 april 2013

Julgranen -2012



Dem senaste 3 åren har jag fått nöja mig med en plastgran. Vet inte om det kan bero på att jag oftast glömmer vattna så att min sambo blir tokig på allt barr som faller. Eller om det kan vara den första julen vi fira som jag fick med han på att hugga gran. Vi var där i timmar och jag kunde ej välja vilken gran som jag ville ha. Min sambo har hela tiden sagt; Veronica den dag vi har ett hus så ska du få ha en riktig gran. 


Med glädje planera jag vart vi skulle hugga granen. Dock blev det mycket arbete och iår blev det en snabb runda inom coop valde en gran på 10 min. 


               

Bamse trivs bland paketen. Det är nått speciellt med en riktig gran både form,färg och doft kan ej mätas med en plastgran tycker jag. Peppar peppar att man ej har någon allergi :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar