måndag 29 april 2013

Premiär Grillning

Första grillningen iår blev hos syrran och hennes sambo på vischan utanför Höör, vilken fest! 



Jag och Marcus fixar marinaderna.


Syrran dukar värsta nobelmiddan med guldservetter ;)


Denna sort kan vara den godaste jag ätit, tipsa gärna mig om du har någon egen favorit? Kanske finns någon som är bättre än just Fontana.


Mot grillen och vidare...


Brossan och Marcus var ute och fiska och fick hem den är snyggingen.


Vi hade ju inte tillräckligt med mat?! Nä men släng på en fet gädda på grillen vettja haha. Gädda var nog inget för mig smaka som en kotlett med fisksmak. 


Får titta till dem så dem sköter sig.


Fina King på sin kingafilt.


Syrran får styra upp grillningen.



Nått sött att runda av maten med.


Jag och syrran spöa skiten ur Marcus och Daniel.
Fin avslutning på den dagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar