söndag 28 april 2013

Nytt Underlägg !

Jag som hade bestämt mig för total stop på shopping! Det sprack precis, såg i början av april att Carolina Gynning hade gjort både brickor och underlägg.  Fastna direkt för "Slice of life." Hade helt glömt bort detta ju så nu fanns dem äntligen på hennes sida för beställning. Kunde ej hejda mig dem är så otroligt fina! 

Härom kvällen titta jag på Bergs bärbara talkshow hon besökte Gynnings Ateljé, i hennes soffa fanns där två skitsnygga kuddar. Ge mig! Dem hade passat utmärkt här hemma i min soffa. 
Jag får önska mig dem i julklapp?! För fyllt år har jag redan gjort. Men frågan är om jag kan hålla mig ända fram tills dess?.




Här kan ni köpa hennes kuddar och även fler saker från hennes sida.  http://webbshop.gynning.net/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar