måndag 29 april 2013

Min födelsedag 7/3-13

Idag är det min och pappas födelsedag! Jag blir 27år och pappsen 47år helt galet, vart tar åren vägen?! Tyckte jag blev 25år precis. Igårkväll fick jag öppna ett paket trots klockan var innan 24.00 fick en skitfin onepice av sambon en med USA flaggan över hela dressen. Imorse vakna jag runt kl fem kunde ej sova, precis som när man var liten. Man låg isängen skitlänge och vänta på att familjen skulle komma med frukost på sängen och när dem väl kom låtsades man att man precis vaknat och försökte se lite nyvaken ut och gäspa. Somna om som tur var och vakna igen vid sju, låg och morna mig och fick ett paket till en snygg blå vindjacka. Den satt som en keps hoppas på att det blir varmare nu så jag kan inviga den. Daniel min sambo fixa frukost till oss och så titta vi på ett avsnitt av Sveriges mästerkock. 



Min favorit makrill med majo!


Tack Calle, Sissela & Tobbe för den tjusiga jackan!



Min lurige sambo hade tydligen ordnat så han var ledig hela dagen och överraska mig med att följa med in på Emporia, bjuda på lunch och mysa med mig innan jag börja arbeta. 
Till lunch prova jag dumplings för första gången ingen hit, men det är kanske som med sushi att man inte gillar det dem första gångerna. Så får ge det några försök till. Efter vi käkat säger han: Kom nu ska vi välja ut en ny klocka till dig,, What? Hur underbar pojkvän har inte jag, kändes precis som i Pretty Woman!
Efter några rundor och åkt upp och ner mellan våningarna fann jag en helt underbar klocka från Tommy Hilfiger. 



Tack älskling bästa presenten idag :)


Tack Malin för dem fina presenterna och blommorna !


Gräddisar!

Vidare gick vi till Gräddbullerian köpte några goa gräddbullar i olika smaker och fika tillsammans med min nye chef. Har haft en helt underbar dag och vill passa på att TACKA från mitt hjärta för alla fina och gulliga inlägg, sms och samtal jag fått idag! Känner mig väldigt uppvaktad och ompysslad! Hoppas ni alla har haft en minst lika fin dag som jag har haft! Puss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar