måndag 29 april 2013

På Loppis med Khyn - mars

Förra veckan var jag och Khyn på Erikshjälpen i Eslöv. Jag var på jakt efter gamla påskägg. Hitta tre stycken som jag nu tänker göra om. Min tanke är att klä in dem i olika papper, limma på lite fjädrar, band och knappar. Kan nog bli häftigt! Fann även tre stycken glasflaskor, kunde ej motstå dessa fina såg direkt att dem kommer passa in perfekt i vårt nya sovrum. 
Man kan ha dem som dem är eller kanske använda dem som vaser. 
Blev även ett till serveringsfat. Varje runda jag är på så köper jag oftast ett fat, kan inte få nog av dem :) 
Khyn hitta tre böcker av Fredrik Palun och en stor flätad korg till mig. En sådan korg har jag leta efter länge men tyckt att dem har varit för dyra. Den här fick jag ge 95kr för, kanonpris och helt rimligt tycker jag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar