torsdag 4 juli 2013

Kristina Tina Nordström

Är det bara jag som har missat att mat Tina har släppt ett röd tjut??! Det var verkligen på tiden, ska raka vägen in på systemet och köpa en flaska till ikväll. Det är ju säkert Jättegotttt !


En annan nykomling/ nykomlingar är mat Tinas kryddmixer och pannacottamixer. Märket heter
"Jättegott by tina nordström". Uttrycket Jättegott har byggts upp av Tina under många år i Tv-rutan och är lika förknippat med Tina som Ketchup på stripsen.  Serien består av inte mindre än 20 olika kryddblandningar med 100 % rena kryddor. Utan tillsatser och E-nummer, helt RENA. På varje påse finns ett recept på baksidan som är till just den kryddmixen du väljer. Påsens innehåll är till en rätt och räcker till fyra portioner. Måste även tilläggas att påsarna är väldigt snygga, färgglada med en mjuk design.



Stirrig som jag är så beställde jag nyss en 17st påsar, efter jag bekräftat köpet på hemsidan så ser jag att man kan handla dessa fantastiska kryddmixer på City Gross, Hemköp, ICA och även Ullared! Störigt! plus att jag får betala frakt 19kr, hahaha. Med detta skrivet vet ni vart ni kan köpa dem och är ni lata eller lika ha galna som mig kan ni beställa via webshopen.
In och läs mer om detta på www.jattegottbytina.se



Är ett stort fan av Tina och har följt henne under många år hon är en förebild för mig! Man kan inget annat än att älska denna fantastiska kvinna. Beundrar henne för allt hårt arbete under årens lopp och hennes framgångar.  För något år sedan va kan det vara en 5-6 år sen var hon på medborgarhuset  i Eslöv och hade en föreläsning, det var en utav mina bästa dagar hade tagit ledigt från arbetet bara för att få delta i detta och få en autograf. Det är en härlig känsla att få träffa en person som man ser upp till så mycket och bara avgudar. Ska bli väldigt spännande att prova på dessa olika mixer och självklart kommer jag lägga upp recept och bedömning allt eftersom jag provar dem.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar