tisdag 9 juli 2013

Lästa böcker hittills

Har gjort ett avtal med mig själv att jag måste läsa ut alla böcker jag har i mitt lilla mini bibliotek innan jag köper några nya böcker på bokrean eller via nätet som jag annars är glad över att klicka hem. Blir till att läsa en hel del ! Då jag är allätare och har olika genre på böckerna så kommer det bli en härlig läsperiod. Börja läsa för lite mer än två månader sedan och har redan läst ut två böcker skrivna av Fredrik Paulún, Allt om glykemiskt Index och Paulúns Näringslära. Har även läst tre böcker av Dag Öhrlund och Buthler. Mord.net, En nästan vanlig man och Brott i Sverige och Hemligheten ( The Secret ) skriven av Rhonda Byrne. Min tanke är att efter varje utläst bok, skriva ett kort stycke om den och lägga under nya etiketten "Böcker" Kanske hittar du en eller flera böcker som du själv vill mysa ner dig med och läsa :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar