onsdag 19 juni 2013

Nytt Gotte !

Iveckan beställde jag några nya bars, Getraw sorterna vart sådär smaka mest dadel och nötter :/ Daniel tycker mer om dem och han älskar ju dadlar, nästan så det sprutar ur öronen på honom. 
Raw Bite vart kanon goda speciellt kokosen mer min smak.


I onsdags fick vi in dessa tre sorter av smoothies på jobbet, helt jäkla underbara. Bara att hälla ner i mixern och i med lite vatten, done! Enkelt och jäkligt goda faktiskt. Glöm inte att ha i isbitar annars är det inte så gott!



Ser ju nästan ut som på bilden?! Men det smaka gott iaf och perfekt för mig att ta en smoothie innan jag tar tåget. Då jag har svårt att få i mig frukost direkt när jag vaknar. Som det har varit nu i veckan har det blivit en smoothie hemma och när jag kommer till jobb käkar jag min frukost.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar