torsdag 23 maj 2013

Härlig vecka!

Bestämde mig idag för att göra en veckas uppehåll i mitt löparschema, vecka 3 uteblir. Kommer istället köra tre dagar med styrka och fokusering på ben,mage och bål, schemat som min PT visa mig idag. Och även passa på att gå på så många pass jag kan nu under denna gratis vecka som jag fått på Aktiv.

Såhär kommer det eventuellt bli. Jäkligt intensivt men skoj, hoppas kroppen pallar!

Torsdag 23/5 - introduktion med PT förslag på träning. Ben,mage,bål. Samt 10 minuter löpning.

Fredag 24/5 - Pilates, massage

Lördag 25/5 - Springa Eslövs Stadslopp 5km

Söndag 26/5 - Vila

Måndag 27/5 - Mitt egna schema,massage,Yinyoga

Tisdag 28/5 - Afro Dance, massage, BodyPump

Onsdag 29/5 - Mitt egna schema

Torsdag 30/5 - Mitt egna schema, massage = blev inget av det då gymet öppna 9, jobba hela dagen samt skulle iväg på kvällen.

Fre,lör och sön VILA !

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

För er som följer löparschemat här har ni v.3 detta gäller för v.22

Dag 1 (tex måndag)

10 min löpning i lugnt tempo
2 min rask gång
10 min löpning i lugnt tempo
2 min rask gång
10 min löpning i lugnt tempo
2 min rask gång

36 minuter totalt

Dag 2 (tex onsdag)

10 min löpning i lugnt tempo
2 min rask gång
10 min löpning i lugnt tempo
2 min rask gång
10 min löpning i lugnt tempo
2 min rask gång

36 minuter totalt

Dag 3 (tex lördag)

30 min löpning i lugnt tempo
2 min rask gång

32 minuter totalt

Lycka till / v




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar