tisdag 7 maj 2013

Patriks Födelsedag

Vi fira Padde på Casa Mia i Malmö, härlig kväll med mycket skratt och otroligt god mat. Jag valde att beställde in sniglar till förrätt. Första gången jag och Daniel san prova det. Smaka helt ok påminde lite om musslor men med vitlösksmöret slank det ner. Kommer prova sniglar igen! Vi tog även in lite andra förrätter som vi dela på. Till huvudrätt valde jag parmalindad kalvfilé med vitvinssås, Daniel beställde in en härlig pizza och till efterrätt valde jag nån form av glassbomb som var rullad i chokladtryffel med grädde på toppen. Underbar kväll och man var mätt och rund när vi skulle åka hem. 

Förrätterna
Sniglar



Tomatbruschetta med prosciutto och ruccola. 


Italienska specialiteter


Nått finskuret kött på en bädd av ruccola och kronärtspuré


Sabina och grisen


Hannes och Sabina


Jag och Daniel


Varmrätterna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar