söndag 19 maj 2013

Löparschema vecka 2

Dag 1 ( måndag)

15 min löpning i lugnt tempo
2 min rask gång
10 min löpning i lugnt tempo
2min rask gång

29 minuter totalt

Dag 2 (onsdag)

15 min löpning i lugnt tempo
2 min rask gång
10 min löpning i lugnt tempo
2 min rask gång

29 minuter totalt

Dag 3 (lördag)

Delta i Eslövs stadslopp 5 km :) För er som vill vara med så kan man anmäla sig imorn och på lördag morgon. kostar 160kr och på lördag kostar det 200kr. Man kan själv välja om man vill springa 5 eller 10km.  Starten är kl 10:00 i trollsjön.


Har ju glömt att berätta att jag kom på andra plats i en tävling och vann 1 veckas gratis träning med PT på Aktiv, så ska börja nu på torsdag. Ska bli spännande och se om kroppen klarar av både gym och löpning denna vecka :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar