onsdag 23 oktober 2013

Kolla in "Fittdoktorn"

Har hittat en fantastisk blogg som jag har börjat följa, klicka på www.fittdoktorn.blogg.se
Du kommer få underhållande och rolig läsning! Annika skriver om Underliv, sex, lust, preventivmedel, onani, könssjukdomar, graviditet, underlivshygien, flytningar, svampinfektion, hemorrojder, urinvägsinfektion, obalans i pH, bäckenbotten, torra slemhinnor, kvinnans kropp i olika skeenden av livet, sexleksaker, sensualitetsträning etc etc. Tror att många som läser hennes blogg känner igen sig och får en och annan gång en aha-upplevelse.

Känns som att alla föräldrar och deras små prinssesor och prinsar är så lyckliga och har det så jäkla bra! Det handlas nya barnvagnar och dem får nya fina höstkläder och det är mys hit och dit, inte någon som skriver om att deras sexliv inte är så bra, sömnlösa nätter om hemorrojder stora som druvklasar. Är det konstigt att man har tappat sin lust efter en förlossning? Nej, fullt normalt kan jag tänka mig. Och som det här med analsex, har själv aldrig haft det och inget som jag är så sugen på iheller känns lite som att det är fel hål. Många killar tycker om analsaex, men jag undrar vad DE skulle tycka om att få en fullvuxen strap on rakt in i arslet! hahah. Tror att många har tankar och funderingar som de inte vågar prata eller fråga om då kommer Annikas blogg väl till pass! In och njut under livet ! 

Massa kärlek till er från mig 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar