torsdag 10 oktober 2013

Torsdags Presenter till mig

Laga Filegryta till oss på lunchen idag då jag är helt LEDIG! När Daniel kom in genom dörren såg jag att han bar på en stor påse från @lantis, en av mina favorit gårdsbutiker! Det är dem som ligger utanför Hörby som säljer en massa ekologiska produkter har skrivit ett inlägg om butiken tidigare. Om du vill läsa mer om just @lantis gå in på etiketten EKO. Åhh vad glad jag blev! Daniel har ju fått både måndags och tisdags present av mig iveckan så nu vart det min tur. Allt detta fick jag eller ja lite är ju Daniels också ;) Gå gärna in och besök deras hemsida, www.at-lantis.se






2 flaskor saft
1 eko honung
nudlar
inlagd ananas
eko tvål som doftar helt fantastiskt av citrongräs
aloe vera shampo
Och en stor burk med grönsaksbuljong
1 flaska tvättmedel från Sonett

Han kan ju!! Trodde inte han var så bra på att shoppa utan mig heheh. Tack Älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar