onsdag 9 oktober 2013

Lite Nostalgi och Farmor 87 år HIPP HIPP HURRA

Förra söndagen åkte jag, syrran och hennes sambo hem till Farmor och Martin i Malmö. Vi fira farmor som blev 87 år i måndags. Vi käka kakor och drack hallonsoda och hade himla trevligt, Martin berätta gamla historier/händelser. :) Farmor sov mest under hela besöket blev en 5 minuter vi prata med henne innan vi skulle åka hem. Hon har blivit mycket gammal, hon går ej längre och ser inget pga grå och grön starr och så har hon en släng av demens ovanpå det. Tar man henne i handen och pratar så vet hon vem det är. Kan inte förstå att hon blivit så gammal åren bara flyger iväg, hon trodde själv att hon skulle gå bort när hon fylla 80 och det är sju år sedan så hon är seg tantan! <3 

I tv rummet hänger där en jäkla massa foton på oss barnbarn och alla andra släktingar, hitta dessa fina på min familj och mig!

Jag 5:e klass


Syrran


Brossan


Jag typ 3 eller 4 år, mamma och pappa


Pappa ålder vet ej 16-18 år kanske


Farfar Martin när han var ung 


Farmor när hon var ung



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar