onsdag 23 oktober 2013

Summering Vecka 3

Har ej uppnått alla målen har snusat 2 snus på hela veckan= fail, druckit 1,5 liter vatten = ok, tränat =ok blev dock bara ett pass på måndagen rätt intensivt ville för mkt helt enkelt och inte tränat sedan Prag resan i augusti vilket resultera i 3 dagars träningsvärk efter det träningspasset. Har haft lite illamående och huvudvärk men annars en helt ok vecka. Toabesöken har varit som 2-4 ggr per dag. Mitt bästa denna veckan är att jag har fått smak för ingefära lägger en liten bit under läppen nu istl för att snusa, tror på att dettta kan vara till hjälp ut ur mitt missbruk!
Mål för nästa vecka blir att dricka mer vatten och prova att kombinera med både renande te och supermat under sista detox perioden. Kan ärligt säga att dessa 3 veckor har känts som en enda lång influensa, man är lite smålurig i magen hela tiden, ibland är man vrålhungrig ibland passar ingenting.
Är glad att de flesta toabesöken är på morgonen innan man ska till jobb för att stå och jobba och behöva springa på dass hela tiden är inte så kul. Känns som man har tömt hela kroppen när klockan är 11. Ska bli skönt att återgå till vanliga och inte så många toabesök per dag. Något mer som jag inte känt under dessa tre veckor är kåtheten? Vart tog den vägen? Mja inte så konstigt att man inte är sugen kroppen är i uppror, man vaknar kl 5 på morgonen eller runt kl 7 med renskita det roliga är att jag är så trött vid dessa tider så man vetifan vart röven är ibland. Har nog aldrig pratat så fritt, brett och mycket om skit hit och dit och gifter, vad som händer i våra kroppar, att alla borde rena kroppen 2 ggr/ år. Klart att en rening påverkar ens partner och samliv men snart är det över.
Det positiva med detoxen är att jag har blivit mycket piggare, mår bättre och kroppen har blivit slankare!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar