måndag 14 oktober 2013

Summering vecka 2 av detoxen

Denna vecka har varit lite upp och ner dag 2 hade jag fruktansvärda magsmärtor och vart tvungen att gå 7 gånger på dass. Dag 3 mådde jag bättre inget ont i magen dock även denna dag blev det 7x toa. Resten av veckan blev bättre och det blev som normalt 2-4 besök.  På fredagen var jag hemma hos söta Linn blev lite olika ostar och 4 klunkar vin och en snus på hela dagen. På lördagen vart det dop käka massa gott och tog ett glas vin. Efter dopet åkte jag hem för en fördrink med mina kollegor, sedan åkte vi till Tessans (vår kollega)  25 års fest. Ännu mera mat och där blev det både  2 glas skumpa, några glas vin, snapsar och en stadig grogg lite senare på kvällen och en hel del snus under kvällen/natten. Kort och gott lördagen gick jag in för att både äta gott och dricka gott. Har druckit mina 1 liter vatten om dagen.
Nu med start vecka 3 så är målet att inte snusa och ingen alkohol och försöka dricka mer vatten!

Love

V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar